Nje.

Bion var faktiskt inte så bra. Förväntade mig mer och med alla bra och kända skådespelare så blev det bara för mycket, en enda röra. Så nje, inte så högt betyg från mig dendära "Valentine's Day". Dock blir man lite kärlekskrank men min man ville varken pussas eller kramas, det är OS på tv ju.! (?) Jag får hålla mig tills min familj kommer, då ska vi kramas, och sen kommer min bästis, då ska vi ligga och kramas nätterna långa och kolla SATC och dricka vin och käka ostbricka och bara mysa! Aaa jag längtar. Bästismys måste vara det bästa. Kompishäng när man ligger 5 tjejer i pyjamas på varann i soffan och käkar godis, kollar film och pillar varann i håret, DET är grejer det. Sånt kommer aldrig min man göra, han vet inte hur man pillar i håret... Män.... Pff!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0