Mina muskler dööör

Nu har jag tränat mina muskler och jag har sån sjuk mjölksyra i benen och när vi skulle träna armar så började mina armar skaka så trött jag var. Jag är världens svagaste kan jag lova. Men det var skoj, det blir nog lite mer sådana pass i framtiden.


Sitter och käkar soppa nu och dricker vatten, köpte hem massa frukt och bär som jag kan tugga på sen, mumma. Just det, Ida hade fixat så vi kunde läsa holländska imorgon också, sjukt bra. Måste lära mig lite vardagsfraser och grejer, jag är så jävla clueless.

Nej nu ska jag käka upp min soppa och sen upp och duscha.
Och Carro, tack för dina 3 kommentarer, och NEJ jag kommer inte kunna gå imorgon ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0