Mina girls är bäst!


Vart i stan med Ida och Elena och dom hade köpt så fina presenter och jag blev så himlans glad, jag tycker det är lag på att man ska få presenter och leenden när man fyller år, och det fick jag av mina flickor! Lunchade och snackade skit, sen shoppade vi lite och sprang i affärer!

Detta fick jag av dom två söta:
Läppglans, armband och parfym av bästa Elena och en skitsnygg skjort-tunika och silverring från söta Ida!

Sen köpte jag ett bälte, paraply, halsband och ett par svarta leggings med streck vid sidan av sammet, fint! Jag å Ida köpte likadana :) Twins liksoooom! Haha. Varit ute med världens bästa hund precis (det är han efter han fått mat) och lekt och gått en runda. Är lite mildare i luften känner jag, vår snälla vår kom hiiiit!
Födelsedagspresenter till mig själv, hihi.
Och än en gång, tack för alla gratulationer, sms och födelsedagskort! Ni är bäst!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0