Home with Mr. D

Dexter, min lilla vovve. En gaaaalen vovve. Haha. Först ÄLSKADE han min nya present, sen började han jucka mot mig så jag fick säga till honom på skarpen (han har inte gjort det mer) och inatt har jag varit livrädd då han har knippat efter andan och harklat sig precis som om han ska spy... Verkar dock bra med honom nu på dagen, han leker, käkar och gör allt som vanligt.

Hemresan gick ok men den är ju så seg... Satt mest och var ledsen för att jag inte ska se mina vänner på så länge.... Tråkigt faktiskt. Nej, jag ska snart leta fram gummistövlarna och gå ut en sväng med Dex så han blir trött och kan sova lite. :) Jag har knappt sovit en blund inatt, känns helt fel och ha en hund här. Men jag vänjer nog mig. I hope...


Från att vara själv...

Till och ha en gaaaalning hemma... :)

Mysigt.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!! Vilken sötis ni har fått till familjen :o) Du låter ju som en småbarnsförälder :) haha.. Hälsa mannen din!! *Puss Puss

2010-02-02 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0