Fredagsmys!




Idag har vi varit på Zara och shoppat. Jag hittade massor men köpte bara en tisha, sen hittade jag en leopardmönstrad scarf i svartvitt plus ett linne som var jätte snyggt. Hihi. Shopping is the shit. Sen har vi handlat mat till ikväll och så har jag och mamma precis tagit en powernap och nu dricker vi cider. Dexter älskar när här är mycket folk, han är mkt lugnare och mamma tycker att han är underbar (tror jag). Han har inte bitit henne än iallafall :) Jag fick presenter igår också, me like that. Fick ansiktsrengörning och ansiktsbehandling av mina föräldrar och pengar till USA samt ett fint rosa mysvelourset av Granqvistarna. Jag älskar presenter. Nästa vecka kommer två till, från min man.... ;) Och en levande present, Caroline! Hihi!

Hoppas ni har det bra.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0