Förbannad


Jag fick sova till halv tio idag, mega skönt, dock skäller ju Dex som bekant på morgonen så det var kanske inte världens bästa sömn men ändån. När jag går upp så går Andy och lägger sig och jag och Dex går ut och går en långis. När vi kommer tillbaka så har A snott min nyckel från min ficka så vi är utelåsta så jag och Dex börjar ringa och knacka på dörren, inget svar. I en kvart stod vi där nere och ringde, sparkade och slog på dörren, började tro att A hade dött eller ngt. Då kom jag tillsist på den brillianta idén att skrika genom brevinkastet; "För ihelvete Andy öppna" och DÅ kommer han nerspringande och skäller såklart på MIG som är klantig och inte har med nyckel. Åh så förbannad man blir. Buhä! Ska ge Dex käk snart sen ska vi till Veterinären, ska få upp min man också, min sure sovande man.

Ikväll/inatt kommer min famme, MYS! Jag vill hinna baka idag också. Hmm, mkt och göra, kommer inte hinna allt.... Tusan också. Ont i halsen har jag också! Gah, ha en fin dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Vill bara meddela att Zara har öppnat nu:) så du kan ta din famme dit & shoppa loss:)

2010-02-25 @ 12:26:09
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0