Vilken mysig dag. Andy och Dex lät mamma (jag) sova till elva, så himlans skönt. Sen kunde jag knappt gå ner för trappan för att käka frukost vilken träningsvärk jag hade, men imorgon ska jag på passet igen, haha, gott e det! Sen ringde Ida och gänget och undrade om vi kunde luncha med dom så jag ringde caféet och hörde om man kunde ta med sin hund och det var inga problem. Vi måste ju träna vår lilla vovve att gå i stan och träffa folk i olika miljöer så vi drog ner och fikade med svensk-gänget, och det gick hur bra som helst. Dex somnade under bordet efter 5 minuter. :)

Sen hade jag holländsk-lektion med tjejerna. Yes, back to school!! Haha jag är fan fortfarande fast i tyskan, kan du tänka dig Carro? Men det ska nog gå bra. Vi ska gå lektionerna med lite basketspelare, pinsamt, haha. Men men, vad gör man inte? Det ska faktiskt bli skoj och lära sig lite, äntligen liksom, jag vet att jag vart seg med det!

Sitter i soffan nu med en jävla huvudvärk och dricker kaffe. Är fortfarande helt slut efter passet igår. Mina muskler skriker vila. Nej, lite relax nu. Ska nog ringa mina päron, dom ringer knappt längre. Kan vara för att jag alltid hinner före? ;)

Ha en fin dag mina darlings.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0