Worth it

Så, ni kanske undrar vad som tog åt mig och Andres när vi körde 8h mitt i natten för att komma hem till Helsingborg. Ni kanske undrar hur vi orkade vara hemma en och en halv dag för att sen köra tillbaka till Holland alá 8h once again? Svaret är så enkelt, så självklart.
Andreas största anledning var vårt fina fina hus! Det var kanske 20% av min anledning, det var jätte roligt och se hur vårt hus verkligen börjar bli ett hem. Men min största anledning var min bästa vän, jag är så glad att jag har en vän som är så fin som dig Caroline. Ovanpå att jag fick träffa henne så fick jag även träffa Mathilda och Hedvig en hel kväll och det var underbart mysigt.

Vi satt hemma hos Caroline i hennes fina lägenhet (alá Carrie i SATC) och drack skumpa. Skålade för att vi var tillsammans och att Caroline flyttat in i lägenheten (once again). Sen körde Hedvig oss ner till Bonasera där min Sis satt och drack lite vin efter jobbet och vi drack kaffe bailys och snackade skit och skrattade så det gjorde ont i magen.
En underbar kväll och SÅ VÄRT DET!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Caroline

söte!! miss u! puuuuuuss

2010-12-06 @ 17:48:43
Postat av: alex

myyysigt!! önskar jag var med, men vi tar igen det när du kommer hem till jul. lovelovelove

2010-12-06 @ 19:58:09
Postat av: sofie

carro: miss u 2.

alex: ja det är klart vi får finooo! puss & love

2010-12-06 @ 21:14:46
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0