Tiden rinner ut

Idag har Andy bara en vecka kvar på sin semester sen måste han tillbaka till Groningen och fotbollen.
Det går så snabbt och man hinner knappt stanna upp och njuta, allt går i ett.
Som tur är så ska killarna på träningsläger så jag kan passa på och stanna hemma hela 10 dagar till
efter det att A åker! Fast jo, lite sol hade dock inte suttit fel det heller.
Man vill så mycket och hinner så lite, tyvärr!
Men jag ska försöka njuta av tiden här hemma i vårt egna hus och suga in alla vänner och familj så
jag har lite och ta av på lager när jag sedan saknar dem som mest.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur skall ni göra sen? Ska du med din kille dit han spelar eller ska du stanna i Sverige?

2010-12-29 @ 18:03:32
Postat av: sofie

Jonna: Jag ska stanna i Sverige en extra vecka sen åker jag ner till min man igen! Så hoppas jag att vi får tid till att åka tillbaka hit så fort som möjligt! :)

2010-12-30 @ 13:55:07
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Okejokej! :) vågar ni lämna huset sådär bara? Nytt och allt ju :)

2010-12-31 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0