Julklappar till oss

Efter att ha varit med Dexter hos Veterinären för avmaskning och antibiotikatabletter för hans utslag så drog jag och min älskade man ner på stan och köpte lite smått till vårt hus. Blev massor med kaffeglas, whiskeyglas och även två kristallkaraffer! Vi tyckte de var så fina. En för whiskey och en för vin! De ska stå ovanför vår vinkyl och från dem ska vi servera när vi har gäster, fin fint! Blev altså julklappar åt oss själva idag, haha! Ska nog ner i stan en sväng imorgon och luncha med tjejerna (förutom Lena som jag inte kommer se på länge nu, buhu) och då kan jag kolla de sista julklapparna!
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag, jag är lycklig!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Ella

Så himla fint!

2010-12-15 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0