I do it like Maria



Varit på EM och Härliga Hem med Svärmor och köpt lite växter, krukor och hallmöbler! Kollade även sängramar men fann ingen som föll mig i smaken! Får leta vidare helt enkelt! Nu ska jag bre mig nån smörgås med svenska goda pålägg och njuta av mitt hem. I love it. Känner mig lite som Maria Montazami när hon "piffar" hem som jobb i USA med alla växter, haha! <3



Igår var alla tjejer här och käkade middag och hade myskväll och det verkade som om de tyckte om vårt nya hem! Så underbart och kunna bjuda hem alla på en gång och ha stor myskväll med tjejerna samlade, wonderful!
Nej smörgåsar var det ja!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Var har du införskaffat dem silvriga ljushållarna? Dör så snygga!! Got to have!

2011-01-05 @ 00:57:46
URL: http://emmafridlund.bloggplatsen.se
Postat av: sofie

Emma: Åh jag fick dem av min mamma, ska fråga henne! Älskar också dem! :)

2011-01-05 @ 14:39:09
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0