Fun with friends

Vilken underbar kväll! Började med att vi käkade lussebullar, kanelsnäckor och julgodis och drack glögg & kaffe. Sen började vi leka "julklappsleken" alla vi svenskar! Haha, det gick hett till! Jag skaffade mig en fiende, Ida!!!! Men jag vann till sist min julklapp som jag ville ha och som jag valde först av alla! Sen skulle killarna kolla fotboll och då drog vi fram skumpa och spelet "Galen Panna" och skrattade tills vi inte orkade mer! Underbar kväll med fina vänner! Tusen tack! Behövde det!
Nu väntar min renbäddade säng på mig.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Cissi

men jag vill också ha lussebullar :(

2010-12-14 @ 00:06:29
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Caroline

söta!!

2010-12-14 @ 11:06:29
Postat av: ida

AAaa det var riktigt trevligt igår, som jag skratta fast jag inte fick kaffehållaren, tack för igår;)

2010-12-14 @ 11:25:42
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0