Be there



Åh vad jag HATAR att inte ha en maskin som man kan stiga in i och på två sekunder vara PRECIS där man vill vara! Idag tillexempel, så fyller världens bästa Morfar 70 år och min mamma har lagat trerätters och bjudit över honom med mormor och självklart resten av familjen Kellgren. Pratade precis med Morfar och han var så glad och lät så lycklig. Det är SÅDANA tillfällen som lätt rinner en mellan fingrarna när man bor utomlands.

Som tur är så ska vi fira jul med Mormor och Morfar så jag får träffa dem då men ni förstår vad jag menar. Det är just nu jag hellre vill vara hemma med min släkt och skratta och umgås än att sitta själv i ett hus i Holland och käka choklad och vänta på min kille som kommer hem mitt i natten, sur över att de inte vann en fotbollsmatch.

För really, vad är egentligen en fotbollsmatch mot en riktigt lycklig Morfar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0