Another one

Jag har fått fnatt på halsband, gillar detta jätte mycket. 19.95€ från Six!
Imorse regnade det jätte mycket och jag muttrade för mig själv att det är fasiken bättre med snö och tji fick jag för nu är det hur mycket snö som helst. Så fort det blev nollgradigt så började det snöa istället och nu är det vitt vitt vitt ute och jag måste säga att det är mycket mysigare än grått regn! Dexter blev så glad att han vägrade komma in efter vår runda så jag fick tillsist springa och jaga honom på vår gata, haha!
Är väldigt glad också för rundan i stan för jag hittade ÄNTLIGEN en kappa till mig, har letat HUR länge som helst! Visar snart! Puss!

Kommentarer
Postat av: Sis

Me LOOOVE halsbandet!!!! Kanske köpa ett till sis?!? Pussa

2010-12-17 @ 03:36:17
Postat av: Aaron

Have a nice Friday

2010-12-17 @ 12:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0