All I want



Hej allihopa!
Varit på gymmet med Ella och sen kom jag hem till en sprallig hund så jag fick gå ut och gå en runda med honom. Nu är han helt slut då han fick leka med två andra hundar som en galning och jag håller på att tappa upp ett bad där uppe! Ska bli så skönt! Ska skrubba hela kroppen och fila fötter etc...

Våra möbler börjar rulla in i Svenskhuset där hemma och jag vill bara hem nu. Känns som om man bara går och väntar och väntar! Tur att vi ska köra för det verkar vara lite kaos med flyg och grejer!
Tjejerna kommer hit ikväll och kollar matchen (om det inte börjar snöa igen).

Och vet ni vad jag hade velat ha i julklapp? Alla mina fina vänner på ett och samma ställe.
Ni vet jag har många finingar utspridda i denna värld och tänk så mysigt om man bara för en
gång hade kunnat ha alla samlade på en gång!
Men jag ska inte klaga! Mina trognaste vänner finns hemma och jag och Carro kom på att vi
snart ska fira 10års jubileum för vår vänskap, inte illa va?


Ha en fin dag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0