Vouge

Hm en svensk heting är med i Vouge. MUMS säger jag bara, och lite mer mums...

Har haft en tråkig dag allt som allt. Började dagen med en timmes prommis med Mr. D sen frukost och igång med städning! Dammsugit, plockat och dammat som en galning. Gjort situps mellan städningen och varit på IKEA. Där hittade jag Marabou choklad och har tryckt en hel jävla rulle choklad, jag fick cravings! ILLA! Mega illa... Jag måste nog träna ordentligt imorgon. Måste måste måste. Jag kan inte hålla mig ifrån gotte!


Nej nu ska jag kolla ett avsnitt Ugly Betty, sen Time Out halv tio!
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

nu ska carrsan sova!! ringer imorgon :) PUSS

2010-08-25 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0