Tjaffs om golv mm.

Jag och A kom precis på att vi har helt olika stil, detta ska bli så intressant och välja ALLT mellan himmel och jord till vårt hus där hemma. PUH! Vi har småbråkat hela morgonen om golv, ja just det, golv.

Min stil:
Andys stil:

Han vill ha modernt, jag vill ha lantigt. Han tycker jag är "oldfashion", medans jag försöker förklara att lantligt, gammalt och antikt är "inne" nu, det är det som är modernt. Men det tycker inte han, osv osv osv. Haha! Så har vi det för tillfället.

Vilken stil gillar ni bäst?
Nu ska jag dra och träna och handla.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Förstår vad ni menar, fan vad jobbigt när man ska bo tillsammans med man tycker olika!! haha



Jag föredrar det vita golvet, det kan vara modern i alla fall. Man behöver inte ha lantliga möbler mm... Ett vitt LACKAT golv som verkligen lyser är supersnyggt...

Har du någon gång sett ett beige parkettgolv på ett modernt museum tex?! ;-)



Satsa på det vita, det kommer hålla i stilen längre & ni kan alltid ändra på möbler / inredning om ni känner för det längre fram...



TA VITT!! lackat golv... högblankt.



LYCKA TILL!!!

2010-08-16 @ 13:03:02
Postat av: sandra

Inredning är verkligen en hård nöt att knäcka!! Speciellt när man inte får välja allt själv ;)



Det blir vilda diskussioner här hemma hos mig..de vill jag lova! Men alla vet ju att det är tjejerna som får som dem vill..i slutändan! :)



Jag tycker självklart att vitt golv är det finaste, ljus inredning överlag är fint!! Men..så jobbar jag ju med det med, så kan ju vara därför jag är helt galen i det vita/Lantiga/Franska :)



Lycka till med det nya huset soppan!



Kram / Sandra

2010-08-16 @ 13:15:33
URL: http://sandraborjeson.blogspot.com/
Postat av: alex

INTE parkett golv, han är heelt ute o reser!!! du har bra smak ;)

2010-08-16 @ 13:49:07
Postat av: lillis

ÄLSKAR vitt golv sjukt fint, stå på dig soppan så kommer nu får ett super hus;), gillar din smak!

2010-08-16 @ 16:25:00
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Jenna

im with u hunny!! xx

2010-08-16 @ 16:39:35
Postat av: Helena.

Åååh jag älskade dem vita golven. Fucking love it. :)

2010-08-16 @ 23:01:07
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Matilda Alqvist

Soffipropp, det vita är the shit. Vi ska lägga vit golv i hela vår lägenhet nu. Har bara hittat ett vit som är fint uppe hos Bosses mattor. Vet du kanske något annat som är ännu bättre? Tips?

Puss på dig! :)



2010-08-17 @ 12:30:21
Postat av: sofie

Matilda: Ja jag vet, säg det till min man om du träffar honom TACK! Så jävla snyggt att jag där! Kollar mest golv på nätet. Och lite här i Holland. Är inne på en hemsida nu som har lager i Viken, bjoorn.se och ett golv där är mega fint:



Wicanders Ek Prestige

Plank Vitolja Fasad

15 mm (Bredd 189)



I die, vill bara mörda min man och köpa golv!!! Haha! Puss!

2010-08-17 @ 16:30:00
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: DIddi

JAG HÅLLER MED DIG! Lantligt är såååå fint försöker själv göra om här hemma... JAG E PÅ DIN SIDA ;) haha

2010-08-20 @ 12:54:24
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0