♥ Sverige.


Åh hemma igen efter några fantastiska dagar hemma i kära, älskade Sverige samt några få dagar i min favvostad Manchester! Mega skoj och leka med massa vänner (nya som gamla) och bara vara!!!

Vi har börjat renovera vårt hus där hemma i Helsingborg och jag ser vårt hem framför mig. Jular med stor julgran, somrar med mycket skratt, sol och bad, åh jag längtar tills det börjar bli klart. Jag har bidragit med att slå bort all klinkers i köket och burit ut skit på släp sen hann jag inte så mycket mer! I Manchester fick jag några lektioner i hur man får bort tapet från väggar i Jennas och JP:s nya fina gulliga hus.

I Manchester fick jag reda på en nyhet som fortfarande gör mig tårögd! Jenna vill ha mig som hennes "maid of honor" på deras bröllop! Yes de ska gifta sig, och hennes ring är to die for!!!


Hade mega mys i älskade Manchester hos min fina vän Jenna.



Väl hemma i HBG hittade jag och bästis på med massa bus och hade en jädrans kväll på stan som vi sent kommer glömma, alltid lika skoj med min älsk. Hann tillochmed och sola & ligga vid poolen. Sen hamnade jag i Stockholm för att möta upp sötnosarna Josie och Oksana för lite lunch & shopping. Sen kom Tina på kvällen och såg killarnas match med oss och så gick vi ut och käkade och drack vin på Friday's efteråt. Mega mys och jätte skoj och träffa flickorna!!!



Sorry för kass uppdatering men som ni ser har jag haft fullt upp! :) Men nu är jag tillbaka!
Varit ute långrunda med Dex och funderar på och köra och handla lite käk och kanske träna / sola?
Ha en fin Fredag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: P

Jag vill se Jennas ring, har du ingen bild?

2010-08-13 @ 16:52:36
Postat av: sofie

P: Nej tyvärr hann jag inte ta en bild på hennes ring, hon skulle lämna in den för den var lite för stor så hon hade inte den på sig! Sorry! :)

2010-08-13 @ 16:55:04
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Olivia

Är Jenna svensk? :) vem är Tina tillsammans med i landslaget? Älskar din blogg!!! :)

2010-08-14 @ 13:22:28
Postat av: Sofie

Olivia: Nej Jenna är från England!!! Tina är tillsammans med Sebastian Larsson i landslaget :) Tack så mkt, fortsätt läääs :) Kram

2010-08-14 @ 19:07:45
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: jenna

hey bridesmaid!! loving ya info on the blogg n all the comments! oh i would love to be swedish n then maybe i wouldnt be a english rose n be so white hahaha fingers crossed ill get my ring back today or tomorrow i cant wait!!!!!!!!!!!! mwah love ya xx

2010-08-16 @ 16:44:43
Postat av: sofie

Jenna: Oh my english rose! I love u exactly the way u are hun! White and beautiful! ;) all of my friends wanna see ur ring, just so u know ;) Looove u!!!

2010-08-16 @ 20:01:26
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0