Sunday boring sunday


Söndagar är väl alltid tråkiga, om inte annat för att det just är Söndag!? Var precis på Euroborg (arenan) och kollade på när laget presenterades inför Groningenpubliken, de har "Open Dag" här idag så där var mega mycket folk och A och killarna ska skriva autografer tills de får ont i armarna resten av dagen!


Iallafall, har fått in lite frågor, mest trevliga (gillar er mest).
Tänkte svara, har ändå inget och göra.




Postat av: Sofie

Jodå, klart du har läsare! :) tycker jättemycket om din blogg, så hör kommer ett par frågor! 
Planerar du att göra något i holland, så som plugga, jobba? 
Är det jobbigt att vara hemifrån? Är det ensamt och bo utomlands? Ska snart flytta från Sverige, därför är jag lite nyfiken ;) 
Är du ich din kille ifrån varandra mycket? Hur träffades ni? Hehe, många frågor! 

Kram !!


Svar Sofie: Åh vad skönt och veta att jag har lite läsare som gillar det jag skriver! 
Ja jag har många planer och jag önskar så att jag var bättre på språk! Vill verkligen försöka lära mig hyffsad holländska och om allt går som det ska så tänker jag söka lite jobb till höst!


Det är jätte jobbigt och vara hemmifrån, jag saknar min familj och mina vänner varje sekund och ibland är det riktigt svårt! Det kan bli ensamt och bo såhär utomlands men jag har sån tur att jag har hittat riktigt bra vänner här nere också så det går ingen nöd på mig! :)


Jag och Andreas är inte ifrån varandra mer än normalt tror jag. Han har träningsläger ibland samt landslagsläger men en vanlig vecka så är han borta några timmar om dagen! Skönt!
Vi träffades för 6 år sedan på Helsingborgsfestivalen, kärlek vid första ögonkastet! :)



Postat av: mathilda

Jag har läst din blogg i ca 3år. Tycker fortfarande att den är grymt bra. Jag har några frågor, varför blev det just en schäfer när ni skulle köpa hund? Var trivdes du bäst, holland eller england? Är det inte svårt att hålla motivationen uppe till att träna och äta hälsosamt? du verkar klara det väldigt bra iaf! och sist, vilken är din favorit affär? :)
/ mathilda


Svar Mathilda: Åh vad roligt att du läst så länge! Vi valde schäfer mest för att det alltid varit A:s drömhund, han är uppväxt med massa schäfrar och hade bra erfarenhet av dom, och när han visade mig bilden på mini-Dex så kunde jag inte säga emot! :)


Jag trivdes jätte bra i England och hade inte tvekat på och flyttat dit igen, det är ett fantastiskt land! Men här i Holland trivs jag också jätte bra, det är väldigt likt Sverige i kultur och så, samt att vi har mer vänner här än i England, dock hade vi väldigt BRA vänner i Manchester som jag fortfarande håller kontakt med, ska åka dit på Onsdag och hälsa på!


Och du, det där med att äta hälsosamt, jag försöker men jag käkar mycket onyttigt också! Man måste unna sig ibland och hitta en bra balans! 

Favortiaffär? Hmm den var svår! Men jag måste nog vara lite vanlig och säga H&M, jag hittar ALLTID något där inne och till jätte bra priser! 


Kram på dig!


Postat av: Emma

Varfor posar du du så javla mycket pa alla bilder du lagger upp? Och den undrar jag varfor du tror du är nan jakla primadonna? Du gor inte mkt, utan lever pa granens bekostnad, hur kanns det?


Svar Emma: Orkar inte ens svara på dessa bittra frågor!


Postat av: anna

Blir det aldrig tråkigt att inte ha något "riktigt" att göra? 
Saknar du inte att jobba eller plugga? 
Läste du inte någon kurs i grafisk design, är det något du skulle vilja jobba med?


Svar Anna:
Jo det är klart det blir tråkigt och jag hade jätte gärna velat ha ett jobb, ska söka i höst så hoppas att jag får något!! Jag har läst 2 kurser i grafisk design sen jag flyttade hit och så pluggar jag holländska. Jag hade jätte gärna velat jobba med något inom grafisk design, tycker att det är döroligt, gick Media - Grafisk Design på gymnasiet redan!


Postat av: Sara

Hur mycket tjänar din kille på att spela fotboll? Kanske inget jag har med o göra men frågar man inte så :) Sen undrar jag hur länge ni ska stanna i Holland? Är det tidsbegränsat?


Svar Sara: Det dära med ekonomi känns lite privat faktiskt!

Det här hur länge vi stannar vet man aldrig till 100%, det kan alltid komma bättre "bud". Men som det ser ut nu så har vi 2 år kvar på kontraktet! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0