Näst sista.

Näst sista dagen sen drar vi hemmåt! Tänkte dra och träna och möjligtvis sola idag. Dexter drog ut mig i ösregn vid tio och det blev ändån en timmes prommis, ändån bra och ha hund som drar ut en på prommisar innan frukost. Har lyckats gå ner ett kilo fast jag har ätit mycket skit, keep up the good work säger jag bara! Haha. Ska börja packa idag också. Imorgon dyker Andy och Niclas upp mitt i natten och kommer förmodligen tvinga mig och köra en bit hem för jag kommer ha sovit mest! Haha, nattäventyr! Är hemma typ 10:00 på Lördagmorgon i hibbi, då ska det sovas någon timme sen är jag ready to rumble! ;)


Sitter och kollar på skor och stövlar... Jävla fetich jag har, måste kanske checka in på sko-rehab?
Anyways. Ha en fin dag och GRATTIS till Josie som fyller 24 idag! Puss på dig!
XOXO

Kommentarer
Postat av: jonna

Min nya lovsing kommer från Acne :-)

Jag vet det där med skor.. det kan gå till överstyr men ju fler man har desto längre håller dom brukar jag säga. För då varierar man mer :-) hihi

2010-08-26 @ 11:42:28
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: jonna

Ja ut och se Europa nu :-) Härligt att ha den tillgången!

Ja, men samma sak gäller ju för honom. Eftersom jag jobbar inom handel så råkar jag veta ( hi hi ) att man alltid skall låta ett par skor "vila" i 24-48 timmar. Då minskar man även risken för lukt.. ha ha

2010-08-26 @ 12:35:55
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Josie

tack min fino!

2010-08-27 @ 08:48:02
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0