Mys med min vovvsing!


Har legat och gosat med min fina nallebjörn i typ en timme i sängen sen var vi ute på promenad! Är helt slut idag och sovit rätt kasst inatt. Skulle egentligen på stan med Ella och köpa skorna jag hittade här i Groningen men det får vänta tills imorgon. Får bli en städ/tvätt/slapp - dag istället. Det behövs det med, snart drar ju plugget igång ;)


Glömde berätta en rolig grej igår som nästan gjorde så att jag körde i 200km/h hem! Haha. Två LÖK-killar körde förbi oss (efter vi kört förbi dem) och satt och gastade och vinkade, vi bara skrattade och tittade bort. Efter ett tag körde de av motorvägen och Ella vinkade retligt "hejdå" till dom som de nog tog på HELT FEL sätt så på nästa påfart så KOMMER DOM igen! Haha jag och Ella började skrika och jag överspeedade bilen för och komma ifrån dom, hahahaha! Helt sjukt. De gav upp snabbt och körde av igen, men vilka mongos! Jävla Ella, sluta ragga! Haha!

Nej lite frukost.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lena

Har hört mycket om dig med! :) Och har faktiskt tittat in här på din blogg ibland, då Tim kläckte ur sig att du och Ida också bloggar :)

Vi ses väl kanske på lördag på matchen? Hoppas det iaf :)

Ha det bra tills dess!

och förrästen så verkar er hund helt ljuuuuvlig! :)

2010-08-19 @ 11:30:00
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: lillis

hahaha töööönt dexter:) ser ut som han har värsta mini kroppen:D! nä skoja han e söt:)

2010-08-19 @ 20:27:26
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0