like it's dynamite


Varit på stan med Lill-Ida (chefen) och söta Lena! Haft jätte mysigt och shoppat. Nu får jag fan sluta med shoppingen, får hålla mig till inredning. Köpte present(er) till födelsegrisen Lillan idag också, hoppas hon blir glad! Sitter och sippar colazero och snacka precis med världens bästa Morfar som ringde för och säga hej! Måste se till och träffa lite släkt när jag är hemma! Mycket och hinna med men jag ska göra mitt bästa!

Idag inhandlade jag:
x Presenter till Lillan
x ID makeup (megarea)
x 2 par jeansleggings från Pieces
x En mörkbrun vardagströja från H&M
x En svart tröja från H&M
x En jätte fin ring från H&M (visar sen)
x En mega gosig beige oversized stickad tröja från H&M
(Lena hade den också, but i loved it)

Nu ska jag laga käk till min hungriga, trötta, xbox-spelande man!
So long darlings.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och ida här oxå den koftan!

2010-08-24 @ 19:45:11
Postat av: lillis

2010-08-24 @ 22:11:15
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: lillis

Ja nu kan i se likadana ut allihop;) ni e så snygga i den båda två:) & jag som slog till med parfymen, ett under!;) kul att ni var förbi ikväll mysigt:) kramar på dä!

2010-08-24 @ 22:14:05
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Alex

Gosse då, snäll du är! Jag hade den sjukaste drömmen i natt ha ha. Drömde att ert hus var färdigt på två veckor typ o jag gick in i kollade o de var jättefint :) problemet var att gick man till ena hörnet av huset så lutade det och gick man tillbaka så lutade efter som en gungbräda, jag hoppade ut från fönstret o då braka hela huset ihop!! Jag fick sån ångest o tänkte, hur fan ska jag kunna berätta detta för Poppe... :) ha ha ha. Knasig lr hur?! Puss!!

2010-08-25 @ 08:35:17
Postat av: sofie

Alex: Haha din sjuka människa! Jag lovar att vi inte bygger vårt hus på en gigantisk gunga! Haha! Du är så söt, du ska få se när jag kommer hem! Lovar! :) Puss!!!!

2010-08-25 @ 11:30:49
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha, man slutar aldrig förvånas över vad ens hjärna kan hitta på :) men goss, kan vi ta en shopping dag i Malmö med i nästa vecka? En hel dag!! Kanske Carro o lellis också kan. Puss hjärtat

2010-08-25 @ 18:48:04
Postat av: Anonym

när har du köpt den oversizade beige tröjan från hm? skulle också vilja ha en sån men hittar inte...

2010-08-26 @ 20:45:34
Postat av: sofie

anonym: jag köpte den för några dagar sen här i Groningen! hoppas du hittar den!

2010-08-26 @ 20:49:48
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0