i am happy

Godmorgon mina söta!

Hade en megamysig dag igår. Åkte ner på stan och mötte Carro, Issa, Issas kusin, Emma, Jimmy och Robin och käkade lunch och satt och malde i typ två timmar. Sen åkte jag och Carro och kollade på huset (hon blev överraskad att där ändån hänt en del).

Sen åkte jag hem till mamma och pappa och lagade mat och käkade där. Sen drog jag på mig ett ombyte och stack ner på Bonasera där vi tjejer och Issas kusin drack lite vin och satt och snacka till typ tolvtiden, sen sov jag hos Emma! Nu är jag hos Andys päron i Påarp och har precis gått en timme med Dexter i skogen, han är nu mer eller mindre död! Haha. Ska käka lite knäckemackor nu sen vid tretiden ska jag och Carro dra hem till Lina och mysa med hennes dotter. Tessan kommer också förbi med lilla söta Nova, som det ska gossas!


Gammal bild från Thailand.
Är lite ledsen att det inte blir Thailand till vinter men vi har bestämt att bara vara hemma och pula i vårt hus! Får sola extra mycket solarie! ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0