bebisar

Godkväll!

Har precis avnjutit pappas köttfärssås med spaghetti, mums! Är mega slö och ska bara ligga hemma och gosa ikväll. Imorgon ska jag plugga fram tills ett sen på en 60minuters massage hos min moster på Hvita på Råå! Efter det ska jag och Alexandra köra ner till Malmö och gå och lulla på Ilva och få lite inspiration inför inredning i hennes lägenhet och mitt hus! Mys! Var jätte mysigt hos Carolina idag och hennes lilla Ella har blivit så stor. Tessan kom också med lilla Nova och sin Engla! Mys på hög nivå! Älskar barn!!


Engla och Ella

Fruktsallad och kaffe

Visst passar Carro som mamma? ;)

Söta Engla

Barn är så gosiga så jag dör! Men ingen bebis för mig inte, inte än, inte nu. Men någon dag...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skulle snarare vilja säga att Carro ser vettskrämd ut?! Haha

2010-08-31 @ 22:14:42
URL: http://silahs.blogspot.com
Postat av: The Chribbster

Mysigt! Men Carro ser lite spänd ut.

2010-09-01 @ 04:15:51
Postat av: sofie

Lollo: Haha jotack!



Chribb: Jo du får nog lära henne att vara lite relaxed ;)

2010-09-01 @ 14:31:05
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

haha eller huuuur! trodde jag skulle tappa henne i soffan o typ sätta mig på henne så liten hon var!

2010-09-01 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0