Wonderful Life

Ibland är livet bara så underbart. Just nu ler jag bara hela tiden, har så mkt roligt framför mig att jag spricker snart! Har varit på lektion idag och jag och Ida fnissade bort lektionen typ, precis som i högstadiet, haha, sånt gör mig lycklig. Sen åkte jag och storhandlade, träffade Fiekes kille som nog tyckte jag handlat lite för mkt, haha, han erbjöd sig snällt och hjälpa till men jag klarade mig så bra, jag är van vid storbesök, det är så roligt! 2 flak cola och 2 flak öl var bara en liten del av allt jag handlade idag, puh! Men nu står allt på sin plats och jag ska laga lite mat. Blir köttfärs och spagge tror jag, A käkade vid fem för han var så himlans hungrig.

Jenna, we're soon with u!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

aaa mysigt med besök, min mammis kommer på tossedag hon :) stor kram stumpan!

2010-04-13 @ 22:43:56
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

soffan snart, snart, snart!!!!!!! smäller det!!!:D. ja lektionen var en rolig sådan mer sånt;)

2010-04-14 @ 16:17:54
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0