The trip of our life

Finns inte många ord som kan beskriva hur mycket jag längtar till vår roadtrip i USA, det kommer bli helt fantastiskt!!! Jenna och JP, glöm inte att registrera er för visum på internet tack! Vi kommer ha det så himlans bra och jag vet att det kommer bli den bästa resan vi gjort!!! Både jag och Andreas sitter och längtar till saker som ska hända. Han längtar efter att hans familj ska komma hit och fira hans 25års dag (jag längtar självklart också dit) och jag tjatar mer om Manchester, Helsingborg och USA. Det är så himla mycket roligt som ska hända och just nu känns det som om man bara står och stampar i gyttja och kommer inte riktigt loss, men så kan det kännas ibland! Man får inte glömma att leva i nuet (notis till mig själv).

Andreas drar om en timme till samling (de har match idag) och jag tänkte dra och handla hem mat för allt är stängt både Söndag och Måndag. Sen ska jag och Dexter ha en mysdag med promenader, film och mys. Funderar på att dricka lite vin ikväll i min ensamhet, mys!!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0