Tandvärk?


Min fina lilla vovve håller på att tappa tänder, en hängde lite löst så jag drog ut den, haha han ser helt galen ut i munnen med små mjölktänder och tomma glipor! Ska man spara tanden som minne? Eller... Neeej..?

Nu ligger han och sover, han verkar må bättre när den onda tanden är ute, mamma var duktig som tandläkare, haha! Ska åka och hämta upp lillskiten vid halv ett så ska vi luncha och jag ska nog fan kanske köpa skorna på Zara... Se om dom är kvar. Sen ska jag fixa med lite skit till A:s stora 25års dag! ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

euuuuuww.. inte roligt :( men du är världens bästa mamma! drar du ut mina visdomständer sen när dom börjar skava? vavava? ;) ikväll ska jag, lillan o lelle o påskmiddag med räkor, sill o ägg :D mmm saknar dig bara :/ vi ringer nog :) PUSS

2010-04-02 @ 13:09:34
Postat av: sofie

Carro: haha ja jag ska LÄTT dra ut dina visdomständer med en gammal tång eller nåt, lätt!! ;) Ååååh jag vill också vara med, ni gör mig så HIMLANS avundsjuk!!!! PUSS

2010-04-02 @ 16:51:26
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0