Som om...

Solen skiner och det är inte ett moln så långt ögat kan nå, temp står på 20 grader och på något sätt så känns det som om det är naturens sätt att säga förlåt för vulkanutbrottet. Har suttit ute och solat lite, tvättat sängkläder, städat fint i köket, varit ute på långrunda och tränat "fot" med min hund (som är jätte duktig) samtidigt som jag har kopplat in min ipod i ljudsystemet så jag dansar runt lite och blir faktiskt på bättre humör av bra musik. Nästa helg ska jag slå klackarna i taket så det stänker om det. Jag och Caroline planerade in en Göteborgstripp på Fredagen för shopping och mys, ser verkligen fram emot en bästisdag!

Går allt som jag vill så får Robin ledighet denna veckan också så stannar han hos Andy och Dex och jag drar hem imorgon, håll tummarna för den lösningen tack!

Om man ska bädda rent i sovrummet och kanske ta en snabb dusch?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

jarå det är så fint... muspusigt! :) har ni det me varmt? =) KRAM!

2010-04-18 @ 15:56:40
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så skönt! Passa på!!!!!

2010-04-18 @ 15:59:27
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0