Shopping i love

Köpte dessa guldkorn på Monki:

Sen hittade jag även två tunikor i en liten butik som Carolines mamma hade hört tips om, en jätte fin klänning samt cool "nit" tröja från H&M och ett par mocka kilklackar från älskade Topshop.

Hade en mkt mysig dag med halva familjen Dellgren. Som lite tur i oturen blev Carolines och hennes killes plan till Berlin inställt idag så hon är med och slår klackarna i taket imorgon också, mega skoj. Kan inte säga att jag tyckte att det var JÄTTE synd att planet var inställt... Elak jag är va? ;) 

Nu ska jag försöka sova nån timme innan min öldrickande man ringer och vill ha skjuts hem. Ska gossa med min vovve hela dagen imorgon och sen blir det bellinis och vin med de bästa!!!

Hoppas ni har det bra!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du i Holland? Jobbar/Pluggar?

2010-04-24 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0