PPPPOKERFACE


Sunday.

Har haft en mysmorgon med mina pojkar. Vaknade lite över nio (!) och både jag och Andreas var väldigt stolta över att Dexter sov så länge! Så vi gick ut på en långrunda innan frukosten och sen kollade vi på "Shutter Island" och käkade choklad hela förmiddagen, hihi, det är ju ändån påsk! Nu har vi precis varit ute på lunchrundan och Andreas ska iväg och spela en pokerturnering med proffs och grejer, hoppas han kommer hem med storvinst så jag kan shoppa i ännu mer i Manchester, hihi ;)


Ha en fin Söndag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är såååå skönt!! :) hur är vädret i hollandet då gumman? :) Kramis

2010-04-04 @ 15:15:35
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: alex

Hej Popps!! Vet du, min syrra ska på 3 bröllop i sommar och hon har blivit kär i hm maxi klänningen som bla du har :) Den blommiga du hade i thailand..Undrar bara ifall du vill sälja den? I vilken strlk är den i isf? pusss

2010-04-04 @ 16:02:53
Postat av: sofie

Alex: Hej goss, nej den släpper jag inte tyvärr!! I love it to! Men om jag är hemma när ngt av bröllopen är så kan hon jätte gärna få låna, tror det är 36/38! Puss!!!

2010-04-04 @ 16:21:50
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0