nogoodday

Idag skulle varit den dagen då jag och Ida for iväg på en tjejresa som bara skulle innehålla shopping, fikor, äta ute, drinkar och massa mys. Jag skulle få träffa Jenna som jag inte sett på alldeles för länge och vi skulle få bo på ett fint hotell mitt i stan och ha massa tid för oss själva.


Men istället så bryter en vulkan ut på Island och slår ner hela flygtrafiken i Europa så vi blir strandsatta i Holland. Tacka vettja att vi kan köra hem och inte är beroende av flyg.


Nej denna dagen ska jag ägna mig åt att sura. Käka B&J och kolla kass tv. Gästerna ska till Eindhoven och kolla Andys match men jag kan inte följa med pga vår hund, som sagt, ingenting är som det ska vara idag. Kasst, men jävligt sant.


So long suckers.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

Skruttan då :( Förstår om det e riktigt surt!! STOOOOOR kram

2010-04-18 @ 12:33:59
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0