My dreams will come true

Andreas kom hem vid tolvsnåret så lagade vi lunch och käkade. Sen kollade vi upp Las Vegas och Disney Hotel inför USA. Blev ett hotell utanför Disney i Anaheim, USA och sen i Las Vegas kunde vi knappt bestämma oss mellan Caesars Palace och Bellagio så vi bokade 2 nätter på varje, och vet ni.... Jag och A lyxade även till det.... Man lever ju bara en gång så vi bokade svitarna på båda hotellen!!!! Jag dör!!! På Bellagio har vi tex varsitt badrum, ett för tjejen (med stor sminkspegel och stort badkar) och ett för killen (med cool ångbastu och grejer). Haha jag längtar så mycket att jag sprängs!!!
Nu har vi bara 2 nätter kvar och boka, Santa Barbara och Santa Monica sen är vi ready to go! Drog iväg och tränade vid tretiden, blev 35min cross och 25min löpband, 7 och en halv km och 500 kalorier. SKÖNT! Också lite mage på det. Handlade hem lax till käk idag, ska bli gott. Ska börja laga snart, och så har vi lite kladdkaka kvar sen igår (fast A käkade halva).
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0