Min fina älskade vovve!

Idag känner jag mig som en stolt mamma, precis som om mitt barn precis lärt sig gå.

Detta är anledningen:
Hm vågar jag gå längre?


Åh det är läääskiiiigt!


Fast ändån spännande....


Åh vad skoj detta var....


TITTA DÅ TITTA DÅ jag kan SIMMA!!!!!!


Åh vad roligt jag haft, nu går vi hem... :)


Så fin hund jag har. Nu ligger han död och utslagen på soffan. A ringde precis och hans första fråga var "Hur faaaan fick ni i honom i vattnet?!" Haha, vi tjejer har våra knep (i form av en gul tennisboll och uppmuntrande och väääldigt ljusa "jaaa brraaaaa duuuuktiiiiiig deeeexter").

Ska ta och käka något snart, börjar bli hungrig.
Puss på er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fin vovve :)

2010-04-29 @ 20:47:04
URL: http://batta.blogg.se/
Postat av: rose

duktig vovve, måste han ha ärvt från farmor. Haha



duktig matte

2010-04-29 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0