Everybody is looking for love

Här sitter jag i min "I love Manchester" - tröja och surar lite för att Manchester resan inte blev av, saknar min Jenna och min älskade stad så mycket! Men men, sålänge ingen vulkan sätter stopp för USA-resan är jag nöjd (ta ta ta i trä). Varit hemma hos familjen Andersson/Berglund och låtit vår hund missbruka (!) deras hem samt kollat fotboll och gett massage och fått kaffe! Man börjar få lite ångest att man ska vara ifrån varann så länge på semestern nu, är ju van att ha både lillis och blondie väääldigt nära till hands.


Imorgon ska jag fan pumpa på gymmet, känner mig as svullen och tjock! Nu jävlar, beach 2010!!!

Nej nu kallar snart sängen! Ska gossa ner mig mellan mina pojkar och somna med ett leende på läpparna, sådetså!


Psst!!! Bästa låten just nu:


XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Massagen var kung!!!!! mer sånt soppan;) ses imorn!

2010-04-27 @ 22:55:40
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack tack sweetie!

2010-04-28 @ 10:24:01
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: jenna

i love it that u do actually wear that top hun!! :) gutted that u couldnt come but like u say USA BABY not long now! sorry i could chat yesterday! miss n love u xx

2010-04-28 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0