Already done



Jeans från England, River Island
Tröja från Vero Moda
Klocka från Triwa



Hej allesamman!

Jag har fan varit rätt aktiv nu på morgonkvisten. Drog och sola, träna och handlade hem en massa mat och kom hem för en timme sen, nu är jag redan nyduschad och klar för dagen. Tråkig dag dock. Regn och rusk ute och bara 4 ynka skitgrader! Man blir så less! Jävla Aprilskämt är vad det är! Ska ha en mysardag med min vovve, Andy drar till träning om en timme så jag och Dexter får kolla någon mysig film eller nåt, någon som har förslag på en bra romantisk/komedi film som är bra och se en regning dag??

Ha en fin Torsdag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Men gud vad du har varit aktiv:) duktig du e!! jag ska oxå mysa, men har ingen hund att gosa me:/ men snart kommer lillen;) puss på dej & dex!

2010-04-01 @ 12:55:22
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: alex

helt otroligt underbart vacker är du gosse, saknar dig som faaan!! btw, den överste klänningen från primark sååå söööt!! puss

2010-04-01 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0