when love takes over

this is me today

snart kommer elena och lillida och hämtar mig. andy sitter på opel och väntar på vår bil som är på service. imorse gick jag en runda till jumbo (hollands ica) och handlade frukost och mat tills ikväll. blir grillad lax såklart, dagen innan match ju! jag ska dock käka lax, majskolvar och broccoli. ni vet diet. :) 

käkade bara frukt till frukost. smoothie och en fruktsallad. får nog hälla i mig en kaffe på tuinland känner jag.
nej nu ska jag lyssna på lite musik innan tjejerna kommer.
ha en bra dag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

WELCOME BACK! :) Have fun girls tonight! I'll be in R'dam! Have to meet soon for lunch to catch up!



XOXO

2009-09-12 @ 12:27:18
Postat av: sofie

fiek: hi hunny!



yeah lunch this week please! :) XOXO

2009-09-12 @ 14:09:59
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0