Tuesday

Hej hej.

Idag är A ledig så vi har varit i stan och lunchat och fikat med Fieke och hennes kille, väldigt mysigt. Är regnigt idag och det känns verkligen som höst. Har också all anledning till att deppa då vår vän skadat sig åter igen, samma skada och det ser inte ljust ut. Det drar ner stämningen rejält, man vill bara hjälpa men man kan inte göra något. Känns riktigt riktigt trist faktiskt. Man kan inte mer än att hoppas på det bästa och hoppas på att han vet att vi alla tänker på honom. ♥


Ska ladda hem lite Gossip Girl och 90210 och rensa tankarna lite.

Hoppas ni har en bra Tisdag.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Fiek

Hey S, had a really nice time with you and Andreas. My thoughts are also with Pettr.. feel so bad for him. Just been to jobagencies and have an appointment already tomorrow. :)

Enjoy you eve with the girls from the upper east side and the georgous guys from the sunshine state.



XOXO

2009-09-29 @ 16:16:55
Postat av: sofie

Fiek: Yeah had a really nice time to, we'll do it soon again! We also just talk and think about Petter... Try to hope for the best.



And yeah, 90210 is not out yet? Do u find it?



XOXO

2009-09-29 @ 16:40:14
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anja

Hej stumpan :P



Gör jag? hihi jag vet ju att du vill plugga media och kommunikation. Men du menar kanske också kombinationen med modevetenskap och så? :)

Vad roligt med grafisk design! Är det en universitetskurs eller?

Vad är det som har hänt med denna Petter som ni skriver om? :S Verkar hemskt...

Oh vad mysigt med Hbg i 2 veckor. Jag är likadan ju, älskar att vara hemma! Denna sommaren var bäst med så mycket tid med mamma, syskon och familj & vänner. Jag kommer kanske hem om några veckor men det är inte riktigt bestämt ännu. Börjar ju min praktik på en PR-byrå imorgon som kommer göra det svårare att åka hem under längre perioder i alla fall nu i höst. Men men... snart jul och snart tar jag ju min examen! hihi...

Synd att vi inte är hemma samtidigt och får ses nu då.. :(



Pusspuss

2009-09-29 @ 18:42:39
URL: http://anjakarolina.blogspot.com
Postat av: Hilajna.

Var hittar du 90210? ;P Nya eller gamla? ;D

2009-09-29 @ 21:43:42
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0