sur

nu är det inte roligt att vara ensam längre. jag har kollat mina serier, mina filmer, ätit choklad utan att skämmas och rökt en cigarett utan gnäll. nu borde min man komma hem och hålla om mig. men nej, inte det inte. då ska han iväg med några i laget och kommer hem ännu senare än väntat. jätte kul, verkligen. jag hatar att sitta hemma och vänta, jag hatar att vänta. jag vill vara den som får andra att vänta, inte den om väntar, om ni fattar vad jag menar.

har ingen anledning att vara sur men det är jag, jag känner mig sur, sur och grinig. så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar upp söt istället för sur.

godnatt.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

åååå!! tänk på mig: jag är sjuk, adam åker hem idag, mina föräldrar är inte hemma förän på lördag så jag får ligga helt själv i mnin ensamhet i två dagar då ingen vill hälsa på en sjukling :( pusspussspuss

2009-09-24 @ 10:14:34
Postat av: carro

aaaw gossebosse! synd om dig! :( oooch om lillan!!

2009-09-24 @ 10:24:51
Postat av: fanny

jag vill va där också !

2009-09-24 @ 12:48:24
Postat av: alex

ååå taack carrsaaan !!!!

2009-09-24 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0