sunny friday

idag skiner solen ute och jag önskar att det pissregnade... nu får jag ångest över att sitta inne så jag måste ut och gå. hade velat ligga i soffan och glo film hela dagen, men det går inte när det är så fint väder. så ja, jag drar ut en sväng och går och köper hem lite snacks till ikväll, tjejerna kommer förmodligen över och kollar matchen på tv. killarna spelar borta idag. det betyder också att jag inte har bil idag. boring.  

försöker shoppa på nelly.com men de kräver min jävla dosa också och den har jag ju hemma i sverige, åh jag blir galen. GALEN! haha. nej jag ska avreagera mig med en promenad, men gud vad jobbigt att det är sol, jag vill ha mörk höst!!! inte så ofta jag vill ha det, men det hade passat idag faktiskt.

aja. ha en bra fredag.
XOXO

Kommentarer
Postat av: fanny

jag vill också ha en mörk dag, bara mysa i soffis o se film .. speciellt på deppodagar som idag ..



puss o kramar till lille vännen

2009-09-18 @ 14:33:30
Postat av: sofie

aa det är fan jobbigt när det är soligt och man inte vill det ;) meeen gumman, deppa inte. det kanske regnar imorgon ;) snart kommer jag.



puss

2009-09-18 @ 16:07:23
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

skrev precis ett mega inlägg som försvann!!! PB!!!! wellwell, va bar att det var fint väder så att du fick dig en promenad, man blir bara för seg av för mkt tv, duktig flicka! jag o syrran o Celine gick en långis runda igår, jag var slut i benen när jag kom hem, brukar inte powerwalka så mkt nuförtiden, måste börja igen med det! vi kan passa Celine sen när du kommer hem gosse! göra ngt mysigt! Pusss

2009-09-18 @ 17:56:23
Postat av: sofie

alex: åååh ja det låter mys, jag älskar bebisar ;) saknar dig en massa, hörs snart på tele kanske?? PUSS

2009-09-18 @ 19:01:27
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0