sjuktröstshoppat

nu när jag vart sjuk så kom jag på att jag inte hade en snygg mysig mysdress så idag drog jag ner på stan med mina vapendragare E och Lillis och gjorde H&M osäkert :) provade massa fint men jag väntade med det fina och köpte en midnattsblå velourmysdress. nu ska det mysas. höstmys är det bästa. ska iväg och käka med petter och lillis snart, jag ska fan käka sushi, är sjukt sugen.



fin mysdress va? och så provade jag två fina tröjor... men ska tänka på dom först.. är inte helt 100. gillade tunikan i silke men den fanns bara i 42, men den ser rätt nice ut slapp faktiskt... och den andra med paljetter på axlarna var mysig men lite lite stickig, jag kan komma att störa mig på sånt. aja, fashionproblem är inga riktiga problem (eh jo).

hoppas ni mår bra därhemma.
det ryktas om att jag kommer att flyga hem den 2:e redan om jag hittar flyg. :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

den svarta blusen har jag bara så du vet!

2009-09-22 @ 19:15:11
Postat av: carro

Lillan med bara så du vet ;)

2009-09-22 @ 19:20:21
Postat av: sofie

åh, jag förstår... :)

2009-09-22 @ 22:42:35
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

älskade båda tröjorna dom var skit snygga;) skit i att den e sticki, om man vill vara fin får man lida pin;) puss

2009-09-22 @ 22:47:29
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: alex

alla har den hiihi. Jag ska med fundera på min :) pusss!!!

2009-09-23 @ 10:08:54
Postat av: ella

skit i vad det står på storlekslappen så länge den sitter bra. och det gör den ju på dig :)

2009-09-23 @ 11:30:44
Postat av: sofie

ella: ja jag skiter i vad det står på storlekslappen, bara det att jag är rädd att den är liiite för stor :)

2009-09-23 @ 11:38:31
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0