MYSDAG MED MINA GIRLS

hej sötnosar.

haft en mysdag med mina vänner. kunde inte somna inatt så jag sov alldeles förlänge imorse, oops. men jag var tydligen inte den enda. fixade till mig och vandrade hem till caroline i ett sjukt fint väder sen kom issa och hämtade oss så drog vi till väla och fikade och suktade efter sjukt fina (men dyra) kläder. sen hämtade vi upp dondonna efter en rätt olugn bilfärd med miss.sperlingsson vid ratten. drog hem till carro, softade, gick och käka och sen lite mys hos issa innan papi hämtade mig.

så nu ligger jag åter här i min lilla säng och surfar på nätet. härligt att ligga här och må bra! :)

om man ska läsa några rader i "flickan som lekte med elden", sjukt spännande.


jag och miss.sperlingsson

sov gott och dröm sött.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

snart kommer du!, då blir det fixa blogg plus vi får kolla upp något bra tattoo ställe;) Cya pusss

2009-09-09 @ 12:26:38
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0