mums

godkväll.

det är paus i idol nu så jag passar på att blogga lite. käkat en god middag med min man och så gjorde jag precis en sjukt god efterrätt. tog hallon och hackade päronbitar i en skål, fyllde på med vaniljyoghurt och hackade mitt mörka choklad med nötter över och voila, en underbart god (men nyttig) efterrätt.

imorgon har jag och tjejerna bestämt oss för en tjejdag. vi tänkte oss lunch med vin eller kanske bubbel och en shoppingtur på stan och kanske drinkar? jag tror att det kommer bli underbart. :)

förresten. jag utesluter fortfarande kolhydrater från min kost och det går jätte bra. har gått ner 3 kilo sen jag började. så jag fortsätter! :) ska ner till min målvikt.

hoppas ni mår bra mina änglar.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

Looking fwd to tomorrow! Can finally breath some fresh air!! :) XOXO

2009-09-25 @ 22:58:28
Postat av: alex

Åå goos duktig!! Tänk på att sprit innehåller suuper mkt kalorier, "nyttigast" är torrt vitt vin :) åå vin är du ju glad för min goss hihi :) Jag tycker att du är superduktig!! Vad tränar du nu och hur mkt? Jag måste också börja ligga i snart för det är inte så långt kvar till vi heller åker.. okej mer än fem månader men ändå, det måste börjas i tid :) PUSSS finis

2009-09-26 @ 08:13:28
Postat av: Anonym

Varken vaniljyoghurt eller mörk choklad är speciellt nyttigt. Kolla kalorimängden.. mörk choklad har lika mycket kalorier som vanlig.

2009-09-26 @ 10:30:25
Postat av: alex

till den anonyma: vaniljyoghurt är ett smalare alternativ än glass, likaså är mörk choklad bättre än ljus då man i regel äter mkt färre mörk än ljuschoklad pga den skarpa smaken! Visst finns många saker som är ännu nyttigare, men allt är ju relativt eller hur?!

2009-09-26 @ 13:39:26
Postat av: sofie

tack alex du sa precis det jag tänkte säga till den "anonyma", det är väl bättre med vaniljyoghurt och mörk choklad än gräddglass och ljus choklad? menar inte direkt att det är kalorisnålt men det är ju en bättre efterrätt än mkt annat.

2009-09-26 @ 17:06:17
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0