make me healthy


Hejsvej.

Nu är jag trött på att vara sjuk. Beordrade min Mamma att köpa hem massa vitaminer, glass och skvallertidningar. Men jag mår faktiskt bättre idag, ingen feber. Så imorgon borde jag må bra (hoppas hoppas hoppas). Detta är fjärde dagen jag bara ligger i sängen och varvar med tv, data och bok som underhållning. Blöö säger jag bara. Jag ska laga mat till min familj idag, kyckling-gryta och ris, mumma.

Jaha, på Torsdag åker jag hem. Skoj att jag slösat hela 4 dagar i min säng!
Hoppas ni har en bra början på veckan.
XOXO

Kommentarer
Postat av: MAMI

dom 4 dagarna är ej bortslösade,för papi o jag

har fått ha dej hemma hos oss!!! OCH DET GILLAR VI !! LOVE U SNÄCKAN

2009-09-08 @ 12:00:20
Postat av: sofie

du är bäst mammi!!!! love you to

2009-09-08 @ 13:34:53
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0