jag har två underbara hem

♥ ligger i mitt flickrum som har alla mina gamla dagböcker, foton, minnen, kläder, skor, smycken och krimskrams från förr. här finns den lilla sofie som spenderat hur mycket tid som helst här inne sen hon var ca4 år gammal. i lägenheten finns min familj, min mamma, min pappa och min lillebror. här finns trygghet och kärlek. här finns minnen. detta är mitt hem.

♥ imorgon åker jag tillbaka till holland. hem till min pojkvän, till vårt hus. där finns min man. där finns nya foton i fina ramar, tomma fotoalbum som väntar på att fyllas, spänning inför framtiden. där finns också trygghet och kärlek. där finns någonting som får mig att vilja börja bygga på något. det är mitt hem.

slutsats: jag har två hem som jag älskar och jag vill aldrig ge upp något av dom, jag är lyckligt lottad. jag vill stå med varsin fot i varsitt hem, iallfall ett litet tag till...




har varit hemma hos caroline med issa, tilda och emma och kollat fotboll och idol. (är sjukt sur över att jag PRECIS missar min fina sis också bara för hon varit på semester. men ja, vi ses ju om 3 veckor.) mina vänner är verkligen det bästa som finns. vänner som alltid finns där. me love you.


drar som sagt tillbaka imorgon (nej jag ser inte fram emot en 8h resa) och där finns fler underbara vänner. idag känner jag bara mig så lyckligt lottad och glad, vet inte varför.

i ♥ you all (ni vet vilka ni är)
godnatt.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Åååh vad fint du skrivit din lilla poet:) ses snart, då blir det att fixa blogg plus tattuering:) puss

2009-09-10 @ 12:22:12
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0