HOME SWEET HOME

Det är ändån så mysigt och vara hemma i sin lilla hemstad. Varit på stan hela dagen, först med Caroline (skolflickan) och sen med Danni. Nu är vi alla hemma hos Carro och fixar oss för middag på Bonasera ikväll. Isabelle kommer snart hit också om hon inte segar som vanligt :)

Hände en sjuk grej idag. När vi var på väg ner i stan så hoppar en man ut från en bil, han är ca 2 meter lång, har på sig lackstilett-skor samt en SUPER tajt dräkt i svart och glansigt rött, såg typ ut som en jokerdräkt fast sjukt catwomen-tajt. Och då frågar han oss på danska om det finns en park i närheten.
- Ehh ja ditåt, svarar vi och håller oss för skratt.
- Ahh okej, då går jag dit, ska bara ta en promenad.
- Eh okej hejdå...
Sen vänder mannen (parken ligger ca 50 meter ifrån där vi gick) och skriker till oss; "Jag tar bilen dit" och vandrar vinglande in i bilen på sina skyhöga stilettklackar.

Vi var 100 på att vi var med i dolda kameran, eller att det var svensexa, men nej, det verkade bara vara en helt vanlig kille i tajt jokerdräkt och svarta lack stilettos. Helt normal dag i hbg.

Jag har fikat ihjäl mig idag också, MYS. Köpte även en bok "Flickan som lekte med elden", fortsättningen på "Män som hatar kvinnor". Ska bli jätte skoj och läsa den, gillade verkligen filmen.



Fy vad jag babblar. Nu ska vi ta ett glas vin, GOTTE. Saknar er tjejer i Groningen :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

saknar dig med:) hahah sjuukt, vill oxå till helsingborg och se konstiga människor;P

2009-09-02 @ 10:15:46
Postat av: Elena

saknar dig mä gulle!! Imorgon ska jag oxå hem, längtar. Och sen ses vi snart igen :) puss

2009-09-02 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0