heldag på stan with the girls

hej hopp!

varit på stan idag med brudarna, lunchade (skål med frukt och yoghurt samt smoothie), shoppade och snackade skit. är så sugen på att shoppa skor, hittade många fina men jag ska kolla runt lite mer. fick sitta och vänta på bussen i 25 minuter i stan typ, fy fad tråkigt och fy vad konstiga människor det finns... hmm... A ligger och sover där uppe, han mådde väl inte helt 100, klenfis! jag mår prima liv! shoppade en tröja på H&M idag, ögonskugga samt bodybutter från Sephora och en fin skjorta från Mango, visar sen!

alex: jag har skippat kolhydrater sen jag kom tillbaka till holland, det är ganska lätt faktiskt. man får ju käka så mycket annat. har droppat ett kilo hittills, det går sakta men säkert :) miss u.

this is me today:




nej jag får väl springa upp och kolla så långeman lever.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Alltid lika vacker. :)

2009-09-16 @ 18:08:53
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: alex

jag bara äälskar när jag får en VIP spalt i din blogg ;) hihii. okej bra jobbat goss! Det är absolut den bästa metoden!! Skit bra att du kör med lite smoothies o så. Du behöver de fruktsockret för träningens skull. Annars blir du nog för trött. måste ringas snart loovely!! Puss

2009-09-16 @ 23:12:34
Postat av: alex

va fin du är btw :)

2009-09-16 @ 23:13:43
Postat av: sofie

alex: åh gosse, klart vi ska ringas snart. jag ringer i dagarna! :) saknar ju dig min PT ;) snart ses vi dock, far inte iväg till stockholm när jag kommer då tack!!!



helena: tack :)

2009-09-16 @ 23:27:23
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

gosse ååå gosse! jag ska INTE fara iväg!! vilket datum kommer du hem så kan jag planera din hemkomst? jag vill att vi fantastic 4 ska göra ngt skojigt!! rooaad trip :D

2009-09-17 @ 08:52:04
Postat av: sofie

jag är förmodligen hemma den 5:e! planera på! jag hänger alltid med! i love our fantastic 4! ;) love love love <3

2009-09-17 @ 10:58:04
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har veckan varit bra hitills?:)

2009-09-17 @ 14:43:24
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0