Hej mina sötnosar!

Hoppas ni har en bra dag.

Jag vaknade med en huvudvärk efter en sjukt mysig kväll på Bonasera med Caroline, Isabelle och Daniella. Käkade god mat, choklad och sänkte en och annan vinflaska. Vinglade hem vid tvåtiden då Lillan (Alexandra) låg och sov på Carolines golv, och jag ville så gärna väcka henne och gossa med henne men jag får nog hålla mig tills Torsdag :)

Har segat hemma hos Caroline tills nu, är hemma i min säng med datan i knäet. Var inne hos Fanny igår också, hon är så himla go. Och en himla bra frisör! Hon finns på Milla J om någon letar efter en snygging med en sax ;)
Köpte en bok igår också som jag är sjukt sugen på att läsa! Kanske ska göra det? Ska skjuta upp min och Issas promenad lite :)



ikväll blir det sushimys hemma hos söta tilda.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

du är så hiimla gossig!!! önskar att du väckt mig..vi ses imon, saknar dig hunny! pusspusspuss

2009-09-02 @ 21:17:08
Postat av: fanny

soppis, du är go:)



vi ses på mys snart hoppas jag!



puss puss puss puss

2009-09-03 @ 09:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0