godmorgon

vaknade av att A hostade en jävla massa så jag började tjata om att få beställa det jag försökte beställa med mitt kort på nelly.com och det fick jag. så snart kommer det hem i brevlådan där hemma hos mamma och pappa. this is what i bought:
jag gillade klänningen SJUKT mycket och bikinin var så fin, ska bara fixa modellens kropp, sen en mössa för den kalla vintern när ens hår inte ligger på topp ;)


jag längtar sjukligt mycket till thailand, det ska bli så himla underbart att jag inte finner ord. fattar inte att det var 4 år sen sist vi var där! helt sjukt länge sen! hittade ett kollage som för det mesta är bilder från thailand, skratta inte;
så unga och dumma. haha. snart kommer vi igen!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

haha va söööta ni e:)...får inte bli sjuk nu gumman, krya på dig allafall:) puss puss

2009-09-19 @ 22:07:51
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: alex

gooosse! den bikinin i mitten har jag i vit! mega fin! men många säger att de är dumma i storlekarna?? jag köpte S o den sitter perfekt, vääldigt fin!! saknar dig puss

2009-09-20 @ 08:46:27
Postat av: Hilajna.

Och ni är grymt fina tillsammans. :)

2009-09-20 @ 10:58:26
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: sofie

Lill Ida: Jo fan jag blev sjuk. Inte alls skoj. Hör av mig igen när jag är frisk! Puss.



Alex: Aaah vad störigt, jag tog S i underdelen för jag ville att den skulle vara rätt liten, så tog jag M i överdelen. Men får jag inte på mig underdelen så har jag andra svarta! ;) Jag saknar dig också, snart ses vi. :)



Helena: Tack :)

2009-09-20 @ 13:47:24
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0