fy vad mätt jag är



mummamat. kotletter, svamp, groddar och morötter i en cream fraiche sås samt en sallad med gurka, tomat och mozarellaost. nu kan jag knappt röra mig. det går bra detta med att inte käka kolhydrater förutom att jag är trött, smått irriterad och min matlust finns inte riktigt där, jag äter för att jag måste få i mig något. och på ett sätt är det ju bra.

var på gymmet idag, var mycket folk så man fick bara vara på maskinerna 30min åt gången så det blev 30 på crosstrainern och 30 på löpbandet sen lite rygg och mage. såg gossip girl innan, vill bara sträck se det! me love. sitter och väntar på idol och A har tydligen däckat i soffan, där ligger han med öppen mun, stängda ögon och småsnarkar... hm... han måste vara trött! det är iof jag med.

hoppas ni har en bra tisdag. imorgon ska jag luncha med alla mina girls på stan :)
XOXO


Kommentarer
Postat av: alex

hur länge har du hållt på med detta? märker du ngn skillnad? keep me updated! jag är nyfiken :) puuss goosse.

2009-09-16 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0