en mysdag med mig själv

elena påpekade idag att det faktiskt är skönt och vara själv ibland och jag måste hålla med. jag är en människa som för det mesta älskar sällskap och får lite panik på att vara själv, men ibland är det så mysigt. jag ska laga en god middag till mig själv ikväll och jag har laddat upp med massa tjejserier och tjejfilmer som jag kan kolla på heela dagen och heela kvällen :) har också köpt lite mörk choklad tills ikväll, mums. har precis skrubbat vår stora toalett, helt slut! haha. ska slänga mig i soffan och kolla gossip girl och 90210, serier som jag älskar!

imorse vid frukosten så tittade A på mig och sa: "älskling, imorgon så är det bara 3 månader kvar tills vi åker till thailand" det är helt sjukt. 3 månader, det kommer gå hur snabbt som helst!
jag kommer sola tills jag är svart, dricka drinkar tills jag däckar, bada i poolen tills jag är sval, äta frukostbuffé varje morgon, läsa många mysiga böcker i skuggan på stranden, äta underbar thaimat varje dag, njuta av mysigt sällskap och bara älska att vara i paradiset! förlåt om jag gör er avundsjuka men jag längtar så himlans mycket!

bilder från karon beach, dit vi ska:

XOXO

Kommentarer
Postat av: P

Åk till paradise beach( fråga moppe taxin,). Är svårt att komma dit, går endast med moppe-taxi, det är helt klart värt det, grymt ställe och lite folk! Ligger inte långt ifrån Karon ( max 10min )Var där själv i vintras, stranden har fått **** om man fattar varför :-)

2009-09-23 @ 19:47:15
Postat av: Hilajna.

Du kan inte sola tills du är svart samtidigt som du ska läsa böcker i skuggan. ;) HiHi.

Har du en gigantisk väska så kan du väl packa ner en tjockis som mig? ;D



Kram vackra Sofie.

2009-09-23 @ 20:03:01
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: sofie

P: allvar? det låter nice, det ska jag tipsa mitt resgäng med :) tack för tipset.



helena: jag delar ju upp skuggan och solen 90% - 10% (90% till solen då altså) ;)

2009-09-23 @ 20:09:28
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

ni kommer få det underbart love!! myyys. jag längtar också till min tripp!! MASSA PUSSAR saknar dig

2009-09-23 @ 21:48:19
Postat av: Hilajna.

Menar väl. ;D Hur länge ska ni vara borta? ;D

2009-09-24 @ 09:59:16
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: sofie

nästan 2 veckor blir det :)

2009-09-24 @ 12:12:44
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Gud så härligt. ;D

2009-09-25 @ 19:03:25
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0